Show/hide navigation (0)

Contact met de TvExpert

Contactgegevens

Heb je een vraag voor de TvExpert? Kijk dan eerst even bij de F.A.Q. Kun je jouw vraag hier niet in terug vinden? Dan helpen onze klantenadviseurs je graag verder! Per e-mail kun je ons bereiken op het adres help@tvexpert.nl of natuurlijk via de livechat (rechtsonderin het scherm). Om per post contact op te nemen kun je schrijven naar:

LET OP: in 2021 heeft de TvExpert haar dienstverlenging gestaakt.

TvExpert
Stadionstraat 11 C10
4815 NC te Breda

Let op: dit is geen retour-, afhaal- of bezoek adres!

Retourneren

Na je aankoop, krijg je bij de TvExpert 14 dagen de tijd om te bedenken of je de aankoop wil houden. Besluit je om de aankoop aan ons retour te sturen? Dan kun je contact opnemen met help@tvexpert.nl zodat we de procedure met je kunnen doornemen.

Laat ons in deze e-mail in elk geval weten of het product geopend is of niet. Indien je het product hebt geopend, zouden we ook graag willen weten of je het product hebt gebruikt. Na toezending van deze informatie sturen we je het RMA formulier.

Het is belangrijk dat je wacht met het product retourneren tot je van ons een bevestiging hebt ontvangen. Indien je een product terugstuurt zonder deze bevestiging, kunnen wij dit misschien niet aan je koppelen. Ons volledig retourbeleid kun je hier lezen.

Klachten

Dat je tevreden bent met je aankoop bij de TvExpert, is voor ons belangrijk. Door een goede dienstverlening en service te bieden én door het nakomen van onze afspraken proberen we dit te bereiken. Toch kan het komen dat je ontevreden bent over ons.

Je kan in dat geval een klacht bij ons indienen via help@tvexpert.nl. Na het indienen van de klacht, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen een antwoord. Mochten we meer tijd nodig hebben om je klacht op te lossen, laten we je dit voor afloop van deze 14 dagen weten, met daarbij een indicatie van de benodigde tijd.

Ben je onverhoopt niet tevreden over de oplossing die we je hebben voorgesteld? Dan kun je ons dit laten weten per brief. Laat ons weten waarom je niet tevreden bent met de aangedragen oplossing. Vermeld hierbij ook je contactgegevens. Je kan deze brief naar bovenstaand adres versturen, ter attentie van “Klachtenmanagement”. Na ontvangst van deze brief, ontvang je een bevestiging met het verdere verloop van de klacht.

Terug naar boven ↑