Show/hide navigation (0)

Veelgestelde vragen

De producten van de TvExpert zijn eenvoudig te bedienen en komen vaak gebruiksklaar. Toch is het mogelijk dat je een vraag hebt over een besteld product, of ergens niet uitkomt. Je vindt hieronder dan ook een overzicht met de veelgestelde vragen én het antwoord op deze vraag. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Product gebruik/installatie

» werken de producten echt plug&play?

Ja, de producten werken echt plug&play. Je sluit de Android tv box of Android tv stick aan met een HDMI kabel op de televisie en kiest vervolgens op de televisie het juiste HDMI kanaal. De Android tv box of Android tv stick is dan klaar voor gebruik.

» is de opslagruimte uitbreidbaar?

Bij de meeste Android tv boxen en Android tv sticks is het mogelijk om de opslagruimte uit te breiden. Dit kan via bijvoorbeeld een Micro SD kaart. Indien de Android tv box of Android tv box over een USB aansluiting beschikt kan dit ook via een externe schijf.

» kan ik ook tv zenders bekijken?

Indien je provider het ondersteunt, is het mogelijk om via een app ook gewone televisie te kijken. Zo is er de Ziggo Horizon App en de KPN App waarop je kan inloggen. Het is dan natuurlijk wel van belang dat je een abonnement bij één van beide hebt.

Het is wel belangrijk om te onthouden dat een Android tv box of een Android tv stick geen vervanger is van de Dreambox. Je kunt dus GEEN buitenlandse zenders bekijken, anders dan die reeds in je pakket zitten.

» worden de producten bijgehouden?

Ja, de meeste producten worden na aankoop nog lange tijd voorzien van updates. Naast nieuwe firmware, gaat het dan ook om bugfixes of nieuwe features. De TvExpert doet haar best om alleen met leveranciers te werken die een lange levensloop mogelijk maken.


Betaling

» op welke manier kan ik betalen?

Je kan op verschillende manier betalen bij de TvExpert. De meeste eenvoudige manier voor klanten uit Nederlands is iDeal. Voor onze Belgische klanten hebben we ook de mogelijkheid om te betalen via MisterCash. Het is helaas niet mogelijk om te bestellen op rekening, ook is het niet mogelijk om in delen te betalen.

» ik heb geen factuur ontvangen?

Zodra je bestelling geplaatst en goed door ons ontvangen is, krijg je van de TvExpert direct een e-mail met daarin de factuur. Ook online kun je deze terugvinden, bij de status van je bestelling. Mocht je er niet uitkomen kun je altijd contact op nemen met onze klantenservice. Deze kunnen je de factuur ook toesturen.

» kan ik nog annuleren?

Na het plaatsen van de bestelling, kan je nog annuleren tot het moment waarop we de bestelling verzenden. Je ontvangt van deze verzending een e-mail bevestiging. Indien je voor de verzending de bestelling annuleert, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen je geld terug.


Levering

» wat gebeurd er als ik niet thuis ben?

Was je niet thuis toen we het pakketje aanboden? Dat kan gebeuren! Het is meestal zo, dat het pakketje de volgende dag opnieuw word aangeboden. Om er zeker van te zijn dat je bestelling goed aankomt maken we gebruik van een aangetekende verzending. Je bestelling wordt dus niet bij de buren achtergelaten.

Heb je ook deze afleverpoging gemist? Dan heb je nog 3 weken de tijd om deze op het postkantoor af te halen. De bezorger laat een kaartje achter, hierop kun je zien bij welk postkantoor dit mogelijk is.

» het pakketje is beschadigd

Probeert de postbezorger je een beschadigd pakketje aan te bieden? Dan is het aan te raden om dit niet te accepteren. Mocht je het toch accepteren, raden we aan om een notitie te laten maken van deze beschadiging. Daarnaast is het slim om voor jezelf ook een foto te maken, voor je het pakket openmaakt.

Indien je bestelling beschadigd arriveert, raden we ook aan om er een foto van te nemen. Probeer direct hierna contact met ons te leggen. Als je de foto dan meestuurt, kunnen wij de schade analyseren en samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

» het pakketje is incompleet

Dagelijks houden we de voorraad in de gaten, zodat we kunnen voorkomen dat we je moeten teleurstellen. Het kan helaas toch voorkomen, bijvoorbeeld wanneer eenzelfde product tegelijk besteld wordt, dat er niet voldoende in voorraad is om het product meteen op te sturen.

Mocht dat gebeuren krijg je direct een e-mail van ons. Je kan dan zelf besluiten of je wachten wil op het product, of de bestelling liever annuleert. Maakt het product dat niet op voorraad is onderdeel uit van een grotere bestelling, dan wordt de rest natuurlijk wel gewoon toegestuurd.

Is het pakketje niet compleet aangekomen? Helaas komt dit wel eens voor. Er is dan in ons magazijn iets misgegaan. Onze oprechte verontschuldigingen hiervoor. Toch willen we je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, indien je merkt dat het pakket niet volledig is. Ons serviceteam gaat dan direct aan de slag om te zorgen dat je alsnog een complete bestelling ontvangt.

Terug naar boven ↑