Show/hide navigation (0)

Garantie

De TvExpert geeft om haar producten. Voor een product de deur uitgaat, wordt het eerst volledig getest. We doen dan ook ons best om te zorgen dat de producten in een topconditie bij je aankomen. Hiervoor maken we gebruik van een verzekerde verzending en een verzegelde doos. Toch maken we helaas wel eens mee, dat er wat tijdens het transport kappot gaat. Je kunt in dit geval dan ook aanspraak maken op de garantie. We willen je vragen om ons dit binnen twee maanden na vaststelling te laten weten. Valt het gebrek binnen de garantieperiode? Dan zullen we dit kosteloos voor je vervangen of repareren!

Klachten

Soms gaan dingen helaas niet helemaal zoals verwacht. Heb je een klacht over onze dienstverlening? Dan willen we je vragen om eerst contact met ons op te nemen. Dit kan via de e-mail, de chat of de post. Komt hier geen oplossing uit? Dan is het mogelijk om dit geschil voor te leggen aan de Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar boven ↑